Forum www.gregorjuz.fora.pl Strona Główna www.gregorjuz.fora.pl
VEL SIC ENITAR
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy wiesz że...? Kozackie ciekawostki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gregorjuz.fora.pl Strona Główna -> Cossacks 1.15 European Wars
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BOSKI
Król RTN
Król RTN



Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: muchacho

PostWysłany: Pią 10:16, 29 Maj 2009    Temat postu: Czy wiesz że...? Kozackie ciekawostki

Czy wiesz że...? Kozackie ciekawostki



-kamień jest najcenniejszym surowcem, pod warunkiem że się umie nim marketować i ma się upa na kamień 300%; wtedy kopalnie są zbędne
-Największą moc strzału mają osiemnastowieczni muszkieterzy saksońscy-102
-Ceny ratuszy we wszystkich państwach wzrastają trzykrotnie, jedynie w Ukrainie czterokrotnie
-jeżeli w momencie robienia ulepszenia przy twoim budynku stoi jednostka wroga, może ona przejąć budynek
-najszybciej ratusz stawia Austria, najwolniej Rosja
-jedynie ceny stoczni i kopalni nie wzrastają
-ilość aminicji buntowników zależy od ilości surowców graczy na starcie, czyli:1000, 4000, 5000
-w tej wersji (1.15) nie da się przejść na kolor sojusznika
-grając na kolorze pomarańczowym tuż po starcie możesz mieć do 7 ratuszy i budynki po tej samej cenie
-klikając szybko z shiftem możesz postawić kilka dc jedną nacją;warunek-musisz mieć na nie kasę
-statkiem możesz przejmować budynki i chłopów znajdujące się na krawędzi brzegu
-najlepsze kraje na no pt to Algieria Turcja Polska Rosja, najsłabsze to Ukraina i Prusy
-najlepsze kraje na długie pt to Anglia Ukraina, najsłabsze to Algieria i Turcja
-najlepsze na morzu kraje to Turcja(xebeki, tatarzy, wieżyczki,małe domki)i Francja(małe domki), najsłabszy to Ukraina(tylko galery, brak wiezyczek i kamiennych murów)
-księży najlepiej trzymać przy konnicy, bo piechoty mogą nie zdążyć wyleczyć
-im wyżej znajdują się twoje jednostki strzelające tym większy mają zasięg
-jeżeli odlewnia stoi na krawędzi górki, to armaty mogą z niej zjeżdżać po stromym terenie niedostępnym dla jednostek;jeżeli przed odlewnią stoi drewniana palisada to armaty moga przez nią przejeżdżać
-nie opłaca się robić z jednej stoczni więcej niż 15 łódek gdyż mogą się blokować i nie dawać food
-jeżeli dla formacji dasz w czasie walki pozycję stojącą to ma ona zwiększoną odporność
-grając długie pt nie opłaca sie ulepszać w koszarach 18th atak i obronę pikinierów i muszkieterów
-ulepszenie obrony dla jednostki działa tylko w walce na białą broń; nie pomaga gdy ktoś do niej strzela(ważne!)
-najwięcej życia spośród jednostek konnych mają ukraińscy hetmani
-dla muszkieterów 17-wiecznych i dragonów najpierw rób ulepszenia w koszarach/stajni, dopiero potem w uniwersytecie
-jeżeli postawisz mur/palisadę szybko zacznie ci spadać ilość kamienia/drewna
-18-wieczni pikinierzy nie służą do walki tylko do osłony jednostek strzelających
-jeżeli po ulepszeniu 300% na kamień(za12550 węgla) zrobisz ulepszenie 100%(za 3000 żelaza) to znacznie spadnie ci wydobycie(ważne!)
- w grach w 5-6-7 osób jest zawsze 5-6-7 takich samych pozycji na mapie, w grach w 2-3-4 osoby komputer losuje różne pozycje
-chłopi niosą drewno i kamień do składzika od góry, dlatego by szybciej pracowali opłaca się stawiać skłądzik pod kamieniem czy lasem
-im więcej chłopów pracuje przy kamieniu tym...mniejsza jest wydajność(!):optymalna liczba pracujących to 15-20, unikaj by pracowało 30-50 bo wtedy sobie przeszkadzają lub stoją w miejscu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BOSKI dnia Pią 12:02, 29 Maj 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOSKI
Król RTN
Król RTN



Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: muchacho

PostWysłany: Pią 10:21, 29 Maj 2009    Temat postu:

Szczegółowe informacje znajdziecie w dziale INFORMACJE na stronie [link widoczny dla zalogowanych]
Polecam szczególnie dział "Kolejność ulepszeń do strzału w akademii - jak najkorzystniej robić ulepszenia".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gregorjuz.fora.pl Strona Główna -> Cossacks 1.15 European Wars
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin